Hästarna:)

Är inte på så stort blogg humör för tillfället, men jag tror det kommer tillbaka mer när jag får och rida mina älsklingar mer.
Men det går framåt med hästarna iallafall:)

Emie börjar gå mycket bättre i dressyren och jag tror det kommer ge oss mycket i hoppningen sen.
Sjaket har jag börjat trava nu så det går sakta framåt. Snart kan vi vara ute och galoppera i snön:)
Lollo tappade jättemycket när hon slutade äta, men nu börjar hon bli fin igen. Men hon ska fortfarande vila fram till februari.. Ska bli kul och sitta på henne då :D Får se hur länge man håller sig kvar.
Kitty går det väl oxå bra med. Hon är lite stressad av dom andra när man rider ut, men ska försöka rida henne själv i paddocken så får vi se.

Snön som kom i veckan håller på och försvinna av allt regn :( och det är tråkigt för jag vill verkligen ha lite snö, inte så mycket men lite skulle vara kul. Det blir ju lite ljusare när det ligger snö 0p0å marken:)


Imorgon ska iallafall 3 hästar bli ridna. Blir nog en tur till ridhuset med Emie, en skogstur med Sjaket och paddocken med Kitty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0