En sak jag måste berätta bara:)

Jag har tänkt på en grej jätte länge, och i veckan så pratade jag med Therese och hon tyckte det var en bra idé :D

Så nu har vi bestämt att vi ska bygga en fälttävlansbana i våran stora gräshage. Vi ville först bygga en uppe i Kärret men pappa visste inte hur länge han skulle ha det liggandes i träda så det blev ingen där, men nu så blir det en i våran stora gräshage. :)

Och det kommer bli super bra. Vi kommer annordna träningar och payandcross tävlingar :) Det kommer bli super bra..
Men det blir ju inte förns till våren som vi börjar med den, men till sommaren hoppas jag den ska vara klar. Vissa hinder kan vi bygga under vintern i våran bygghall så det blir bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0