Då var det Tisdag

Idag var jag och Therese duktiga. Medans jag satt på hästarna täckena så mockade hon. Och sen fixade vi vatten så när jag hade jobbat klart så behövde jag bara fixa hö.
Efter jobbet kom även min kompis Therese som kommer och hjälper mig och rida nån dag i veckan.
Vi tog och red ut en sväng, inte så långt men det tog ändå ungefär 30minuter i skritt och trav.

Det blåste jättemycket när vi red, så det var kallt och tråkigt. Har även hört att det ska typ vara snöstorm fram tills på Torsdag. Och det är aldrig roligt. :(


Imorgon bär det av till Solberga och träning för Evelina. Ska bli roligt och se om Emie fortsätter vara så fin som hon var förra veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0