Tränat:)

Nu har jag kommit in från dagens aktiviteter.. Först jobba jag till 3 sen hade jag hoppträning med två hästar..

Började med Emie. Vi hade ställt upp en bana med kneppiga svänger så hon alltid skulle lyssna på mig. Och hon var super fin. Lyssna på allt. All träning som jag har lagt ner på henne har verkligen givit resultat :D Hoppade banan på 95cm sista gången och hon bara flyger och taxerar helt rätt hela tiden!


Sen var det Sjaket tur. Hon var lite trött idag. vet inte varför, kanske hade sprungit i hagen men hoon var ändå fin. På henne tränade jag samma sak som jag gjorde med Emie. Mycket lydnad och eftersom hon inte är så rapp i benen och på att svänga så var det här jätte bra för henne. Hon gick super över allt lyssnade jätte bra på mina hjälper och allting.

Tessie var med och hjälpte till och tog lite kort så dom kommer upp ikväll. ska ladda upp en bild på hur banan såg ut oxå. Nu hoppas jag dom lika bra på Söndag som dom gjorde idag:)

Nu ska Ebba jag och john ner till gropen och fixa litegranna. men först ska vi äta McD, mamma kommer hem med det och så får vi såna fina coca cola glas, hehe :P

//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0