sova..

Nu har ebba och jag kommit in och vi har ätit kvällsmat. lite sent men vi var jätte hungriga..

Jag började dagen som vanligt med att jobba, men idag så jobbade vi över till kl6 eftersom påläggaren gick sönder och det är midsommar imorgon. En av alla jobbiga dagar på året på mitt jobb.. Men vi klarade oss rätt så bra iår.

Efter det så red jag och malin dressyr på Sjaket och Emie i gräspaddocken. Ville att Ebba skulle ta lite kort men vi glömde kameran i huset så hon orkade inte gå tillbaka och hämta den.

Dressyrpasset bestog  mycket av galopparbete. Förvänd galopp och galopp i sidled. Hon börjar få fina muskler nu så hon orkar lite mera. Red igenom fälttävlans debutant program för -97 en gång i slutet. Men när jag red så visste jag inte om jag red rätt och jag har inte kollat än. En rolig sak är att jag kan lära mig en bana på 20 hinder av att bara stå och titta på den i några minuter men jag kan inte lära mig ett j*vla enkelt dressyrprogram! 
Någon som har nåt bra tips om hur man lär sig dressyr program enkelt? 

När vi hade ridit klart var klockan redan 8. Så Ebba och jag skulle gå in och laga något och äta men vi hade inge mjölk och inge grädde och vi skulle äta pannkakor. Så då fick vi lov att åka till Affären. Handla oxå massa saker tills imorgon. Sen när vi kom hem så var kl 10 redan och nu så sitter jag här.. 

Imorgon är det ju Midsommar så då blir det först brunch hos Therese halv 11 sen ska jag och Ebba äta midsommar middag och åka ner till tillberga och kolla där när dom dansar runt stången:D
Kameran följer med imorgon så det blir nog lite bilder:D 



//CAmiilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0