söndag 20.13

idag har det inte vart mycket bloggande.. Ebba och jag har varit på Strömsholm hela dagen och sjukr varmt har det varit idag bränt mig på axlarna, så när Ebba och jag kom hem så hoppa vi direkt ner i poolen.. 22 grader var det så det var super skönt! 
Efter det så red jag ner till våran fälttävlans grop och skulle träna Emie inför nästa helg. :)
Träningen gick super bra! Emie är så himla fin. underbara häst, vi kommer ihop bara mer och mer! Nästa helg ska vi till Baståsen och hoppa en start fälttävlan, lite låga höjder bara men jag känner just med emie att det är bra om hon går runt allt, eftersom hon har vart en sån häst som inte springer från startlinjen.. Mammas kompis Micke som är fotograf var med nere i gropen och fotade massa så jag kommer få massa fina bilder:D Tessie tog oxå bilder så dom har jag, men det är roligt att få bilder från en "riktig" fotograf:) Mickes bilder kan ni se på hans hemsida www.tillbergafoto.se
Nu har jag ätit och sen ska jag ut och träna dressyr på Sjaket och Sonja min brors flickvän ska skritta Kitty lite.
Har äntligen fått en som ska komma och kolla på Kitty. Kommer nästa Söndag och kanske tar med henne på engång. Så denna vecka blir det extra mycket tid med Kitty. Så jag skulle inte säga nej till om dygnet kunde få några extra timmar just denna vecka.. hehe:)
Lägger in lite bilder från idag när jag kommer in fån ridturen på Sjaket..

// Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0