slutat jobba:)

Idag slutade vi tidigt. skönt! synd att vädret inte är så bra bara.. Men nu hinner jag åka in till sjukhuset och träna knät lite.. Har halvårs tester nästa vecka.
Imorse försov jag mig så hästarna fick inte gå ut förns på fika rasten vid 9, då var dom väldigt pigga och typ skena när vi släppte dom i hagen.. hehe :P
Ikväll så är det Dressyr som står på Schemat. Måste bara åka och hämta mina sadlar på Strömsholm sen i eftermiddag.

Så här ser schemat ut resten av veckan:

Onsdag: Ut i skogen med Sjaket och Malin rider Emie i skogen. Kitty ska gå lite dressyr i padocken.
Torsdag: Sjaket, Emie och Lollo får Massage så då får dom vila och Kitty ska longeras.
Fredag: Rida igenom Emie och Sjaket inför Lördag, Kitty ska ridas dressyr i padocken
Lördag: Fälltävlan med Emie och Sjaket, Kitty ska ut i skogen
Söndag: Sjaket och Emie ska vila om jag hinner ska jag ut och gå med dom så dom inte får så mycket träningsvärk efter Lördagen, Kitty ska provridas och kanske åker.

Blir en jobbig vecka med massa student firanden och födelsedags firande och massa andra saker..

// Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0