nu ska jag sova..

nej nu ska jag sova. Är helt slut efter idag..

Tävlingen gick åt helvete!! :( Så jävla sur på Emie, hon har inte hållt på så här på någon tävling som jag har tävlat innan men idag så gick hoin tillbaka till den gamla Emie:( Nya Emie var som bortblåst..
Jag hoppas bara att det är hennes brunst som är påväg, då blir hon så här jävla tjurig och vill ingenting. 
Malin fick iallafall några fina bilder på framridningen och framhoppningen och nån på banan på de hinder vi kom över..

Det är så irriterande när hästen går som en klocka och hoppar som en gud på framhoppningen och så när man går in på banan så bara stänger hon av allt! :( Så himla tråkigt. Finns typ inget man kan göra heller.. Man skulle vilja ha någon som går bakom henne och bara rappar till henne eller nåt sånt när hon böjar bråka, men tyvärr så får man ju inte ha det. Är det någon som har någe tips hur man ska få bort såna här dumheter??
Hon bara stannar och så fryser hon fast i marken och bara står och sparkar om man försöker få fram henne och öronen ligger bakåt..


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0