morgontrött..

Idag sov jag till halv 9,lite dumt med tanke på att jag har 4 hästar som vill ut. Men när jag kom ner till stallet verkar det inte som dom hade tagit någon skada av de. Två av dom låg ner och sov fortfarande när jag kom ner. Gav dom mat och mockade samtidigt, sen släppte jag ut 3 av dom och tänkte att jag skulle rida Sjaket i padocken så hon fick stanna kvar inne medans jag gick med dom andra till hagen.
Ridturen gick väl som den gick.. Hon är så stel i höger sidan så det är helt otroligt! Som tur kommer våran massör ut på Torsdag så hon blir fin tills på Lördag då vi ska tävla. Men annars var hon jätte duktig:)
Mamma var med och fotade lite så lägger upp bilder senare.
Nu ska jag snart hämta Ebba så ska vi åka och se om vi hittar någon avslutning klänning till henne och äta mat och lite sånt:) Ska även på Sex and the City 2 ikväll så jag får väl se om jag hinner blogga något mer idag..

//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0