måndag kväll

Nu har man kommit in från stallt och allt jag och ebba har gjort idag..
Först jobbade jag fram till 4  och då var ebba snäll och fixa massa nere i stallet. Efter jobbet så begav vi oss till gräspaddocken och fortsätta vårat arbete där. Klippning och röjning runt dom fasta hidrena och under tråden. 
När paddocken var klar så gick vi in och åt en snabbis och sen åkte vi ner till gropen och fixade där. 
Sladdade hela banan och Ebba gick runt och klippte av grenar från träd som var i vägen. 
När vi kom tillbaka från gropen halv 9 så hämta vi hästarna och stack ut och red en runda i skogen. dom vilade  ju igår för jag tävlade dom i Lördags så idag var dom jätte pigga. :) 
Jag och Ebba gick från stallet kvart i 11, hehe ;P lite sent men hästarna dör inte av det. 
Imorgon vet jag inte vad som händer på kvällen får se vad vi hittar på, vet bara att jag ska rida 2 hästar i paddocken. 


Känns jätte tomt i stallet och bara ha 3 hästar. Men Kitty hade varit jätte duktigt när dom hade åkt ner:D 
Hoppas bara att det kommer funka för dom. 

// Camiilla  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0