Måndag klar igen..

Nu har jag kommit in från stallet och ska snart sova..

Ebba och jag har ridit en mysig runda runt Igelsta idag på Sjaket och Emie. Ebba galopperade Emie för första gången ute i skogen idag, och det gick jätte bra. Sjaket var jätte fin och mjuk, red på hackamore så hon fick vila munnen lite. Ska rida på det tills på Söndag så hon är fin i munnen när jag ska tävla:)
Innan vi red Emie och Sjaket så red Ebba grann ponnyn Nallen, det gick oxå jätte bra. Men hon flög av 2 gånger.

Igår så hoppade jag stuts med Sjaket. Hon var super duktig!! Mjuk och fin, lyssnade super på bettet och mina hjälper, hennes frambens teknik börjar även den bli jätte mycket bättre. Nu böjer hon frambenen rätt så mycket inna var dom typ i 90 grader och då behövde hon ju hoppa nästan 40 cm över hindret som hon hoppade. men jag avslutade med att hoppa ett hinder på 110 och hon bara flög över.. Min super fina tjej! Nu laddar vi med massa dressyr tills på söndag..

Veckoprogram
Måndag: Ut i skogen Sjaket och Emie
Tisdag: Dressyr i paddocken Sjaket och Emie
Onsdag: Emie tävling i Roslagen. Sjaket får vila eller om jag hinner hem så blir det att träna på programmet.
Tordag: Emie får vila och Sjaket få gå ut i skogen
Fredag: Sjaket får vila och Emie ska gå dressyr i paddocken
Lördag: Sjaket och Emie dressyr i paddocken.
Söndag: Emie får vila och Sjaket tävling i Baståsen

Plus att jag ska hinna med och träffa tjejkompisarna nån dag och gå på bio åka till gymet och träna knät..


Ebba tog ju bilder igår men har inte hunnit ladda in dom i datan än.
Lägger in bilder imorgon..

Godnatt //Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0