lördag..

Då var det Lördag igen.. Veckorna bara springer iväg..

Idag har ebba och jag gjort massa saker..
Först började vi i stallet, släppte ut hästarna och fixade iordning hela stallet.
Efter det så åkte vi till Hälla, gick in på glada hästen och Ikea sen åt vi McD. Fick 2 fina rosa glas..
När vi kom hem så åkte pappa, jag och ebba ut med lastbilen som vi hade lånat hem..
Sen åkte vi till Hööks och köpte ett schabrak och en tröja till Ebba. När vi kom hem så målade vi några hinder bommar som blev jätte fina:)
Och nu väntar vi på att maten ska bli klar och sen ska vi ut igen och greja..
Ska rida 2 hästar och tvätta en av dom efter ridturen sen måste jag packa ihop alla grejer till imorgon..
Så jag kommer väl i säng vid 12 ikväll kanske och sen måste vi gå upp kl 5.


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0