Då var Lördagen slut



Så här såg min och ebbas markarbets övning ut. Dom svarta är bommar på marken och dom röda hinder
1. Galopp bom och halt efter, komma fram i trav, höger sväng, trava över 2, halt efter, vänster sväng, trav över bommar nr 3, galopp hoppa över 4 halt efter. 

Sjaket var lite stel i början och men blev finare och finare ju mer vi höll på. Red på Kimbelwick bettet idag oxå för att rida in mig och Sjaket på det tills nästa Söndag. Känns iallafall bra på bette och hoppas det håller i sig:)
Ebba red ju Emie och dom var jätte duktiga, dom red samma bana som mig och Sjaket men red över första bommen som 4:e oxå istället för hindret. Emie lyssnade jätte fint på Ebba och tyckte det var jätte kul.. :D

Imorgon är det tänkt att jag ska träna stuts med dom båda. men främst Sjaket.
Ebba och jag ska ju till Kolmården imorgon så får se om jag hinner hoppa båda eller om den ena får gå ut en sväng i skogen..

På eftermiddagen så var jag och Ebba till Skästa och kollade på hoppningarna där.
Tog lite kort men inte många..
Och när vi kom hem hoppade vi direkt ner i poolen:D Super skönt att ha en egen pool dagar som denna när solen steker:)


lite bilder från Skästa..



















Nu väntar sängen, ögonen går i kors just nu..

//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0