fredag igen..

Jaha då var det fredag igen, känns inte som jag har hunnit gjort något i veckan.. I helgen så är det ju iallafall tävling, jag hoppas det kommer gå bra!

Ikväll ska hela jobbet iallafall åka räkbåten från elba kajen. Det ska bli roligt:D Men vädret blev ju inte det bästa, kunde väl varit ligga fint som det var igår.

Hästarana får vila idag eftersom jag ska tävla på Söndag. Innan en tävling så får hästarna stå 2 dagar innan istället för dagen förre, så rider jag igenom dom dagen innan tävling istället. Det tycker jag är mycket bättre, då blir mina hästar mycket mjukare och finare i kroppen på tävlingsdagen.
Har fortfarande inte bestämt vilka tävlingsset jag ska ha på hästarna.. Har 4 olika och välja på..:D

Känns som det ska börja regna när som helst så hästaran fick gå med regntäcken idag.. Hoppas vädret blir bättre tills på Söndag iallafall..
Nu ska jag gå och jobba..

Glöm inte bort payandjumpen! Propen ligger under Kategorin PayandJump
Anmäl till Therese eller min mail. [email protected] eller [email protected]


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0