fix och trix..

nu har man slutat jobba. Så nu är det bara att hoppa in i duschen och fixa sig inför ikväll..
Ska ju åka räkbåt som jag har berättat om förut. '
Hästarna är ju redan klara eftersom dom inte ska ridas och mocka gjorde jag i morse. 
Sen ska Ebba fixa vatten och hö till dom ikväll när hon tar in dom.. :D

Får se när vi kommer hem om jag bloggar något då eller om jag är så trött att jag somnar.. hahah:) 
Imorgon har jag och ebba en stressig dag med massa roliga saker..

*Fixa hästarna, mocka, vatten och Hö
*Rida 2 hästar
*Åka till Ikea och spiltan
*Åka runt till lite stall som vi ska sätt upp lappar i om payandjumperna
*prov köra lastbilen som vi har fått hem och prova
*Packa allt inför Söndag
*Tvätta Emie och Sjaket
*Måla hinder
*Sen så är det sängen som gäller..


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0