fälttävlans träning..

Nu har jag kommit hem från träningen och ätit makaroner och köttfärssås:D
Sjaket var super duktigt som vanligt.
Vi tränade på Johannesbergs terräng bana utanför Rimbo.
Sjaket tyckte det var super kul, hon visste verkligen vad som var på G. Var på tå hela tiden och små stegra när hon inte fick galoppera iväg och hoppa.. :D Hon är helt underbar!!
Detta var 3:e träningen för Lena och Sjaket har gjort så mycket framsteg sen första träningen i stockholm:)
Provade att rida med Kimbelwick bettet idag, som jag och tessie har pratat om. Och hon gick sååååå mycket bättre, mer uppåt med huvudet och hon och jag behövde aldrig ha någon dragkamp efter hindrena.
Igentligen behöver hon inte det här bettet men då de är så mycket fart i fälttävlan så blir hon väldigt hängig i munnen och jag får inte upp henne förre eller efter hindrena som jag måste få.
Så jag tror Sjaket tyckte att det var skönt. Ska rida med det några gånger här hemma så jag hittar det rätta knapparna inför Baståsen den 4 Juli. Längtar så mycket!
Nu ska Sjaket få några dagar vila och så sätter jag igång henne på Torsdag eller Fredag igen..

Jag bjuder på mina miner, hatar dom.. haha :D












Therese har tagit alla kort och hon fick massa fler fina bilder, men orkar inte lägga in fler bilder:)

NU är det sängen som gäller , upp till jobbet imorgon halv 7.
Tänk vad lyx alla personer som har sommarlov, dom kan nästan sova hur länge dom vill och göra vad dom vill hela dagarna, medans andra måste jobba hela dagarna:( men men, jag får pengar iallafall och det får inte dom.. :)

Godnatt
//CAMiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0