Dressyr..

inne från stallet nu. Först så red jag Kitty och tessie filmade lite när jag red runt i alla gångarterna och hoppade en litet hinder på 40cm. Mer hoppning gick inte du hon tvärt vägra. Har ni någonsin vart med om en häst som är feg? Hon stannar inte på hindrena för att hon tycker dom är läskiga utanför att hon typ inte vet vad hon ska göra när hon kommer fram till hindret, och då kan hindrena ligga på 40cm. Mysko, det är därför vi skaa sälja henne.
red även Emie ikväll. Red dressyr i padocken och tränade på derssyr programet, gick super bra! Hon blir bara finare och finare för varje gång:) Längtar till nästa helg!
Nu ska jag fan gå och lägga mig och sova till 10 imorgon!

//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0