Toulouce x

Nu har jag ridit Lollo och håller på med alla bilder nu! :)

Började med att skritta, trava och galoppera lite. Sen gick vi på lite travbommar och bommar som låg på 20cm.
Hon var super duktigt!!!! Som om hon aldrig gjort något annat! Hon är så himla härlig, älskar den hästen!
I slutet tyckte Therese att jag skulle hoppa ett hinder på 50cm! Och hon bara flyger över!
Men det är lite annorlunda att rida Lollo emot de andra 2. Lollo är ju lite vingligare och man måste vara med på allt som ska hända, man kan aldrig slappna av och bara åka med, Men jag älskar det och jag utvecklas för varje gång jag rider henne. :D







Nu hoppas jag bara Sjaket blir frisk snart så jag kan börja rida henne inför Avesta. Emie ska gå imorgon iallafall. Dressyr i paddocken.


//Camiilla

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv jo det är ju klart, kaanske startar någon P80 någon gång för skojs skull :)

2010-07-22 @ 23:57:47
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0