Sovdags...

Snart ska jag gå och sova.. skönt,, haha:) är super trött!

Idag så hann vi städa halva Emies box, det är så sjukt mycket och tvätta. Och de roliga är att ena vägen som vi har tvättat ska vi ta bort skivorna från för dom är så insparkade och sätta dit nya fina skivor.

Jag skulle ju rida Emie idag och ha med Lollo i ledtygel men när Ebba hade åkt så somnade jag i soffan och sov ända tills kl 6 och då tyckte pappa att jag skulle åka och handla och när jag handla så började det regna och när jag hade ätit så var kl halv9 redan. Men jag får ta ut henne imorgon istället..

Nu väntar jag på att Ebba bebba ska komma hit igen, och hoppas att hon får stanna. Men jag tror hon inte kommer att åka hem om hon väl fått komma hit igen.. om jag känner henne rätt.


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0