Söndag..

Nu var man hemma från Göteborg och Varberg.. :D Rätt så skönt, men vi har haft det super bra och roligt!
I Fredags tillbringades eftermiddagen och kvällen på Liseberg och igår så åkte vi förbi Ullared och shoppade litegrann sen så satt vi i en bil i 5 timmar i spö regn och åskväder..

Idag på morgonen så har Ebba och tillbringat mesta delen i stallet. Vi har städat och mockat och fixat massa. Jag har även ridit Lollo idag. Hon var super duktigt, vi galopperade och tränade massa på halter och igång sättningar.
Malin red Emie samtidigt och dom vågade galoppera ett varv på volten barbacka. :D Eftersom Emie sår under magen inte har hunnit läkt helt än så rider vi henne barbacka tills dess. Hoppas bara det blir bra snart, för jag måste börja träna henne innför Avesta och helgen efter är det Riks i Örebro..
Therese har pratat med Evelina nu iallafall och hon tar Lollo den 2 augusti och har henne fram till Riks, så det blir en vecka och sen följer Evelina med och vissar Lollo nere i Örebro. Det kommer att bli super! Hon kommer nog även vissa Emie exteriört (konstigt ord men tror det stavas så.. haha:). Och jag rider och hoppar Emie :D

Ebba och Jag har även hunnit fixa lite nere i gropen. För My och Salsa (min gamla ponny) kommer kl 5 med en kompis och ska hoppa där nere. Och då tänkte jag ta med Sjaket så får hon busa lite.. :D Ebba följer med och tar kort så det kommer att komma kort både där nere från och från imorse när jag red Lollo.
Ebba ska ju rida Nalle idag efter vi vart i gropen idag så de kommer nog lite bilder därifrån oxå.. :)


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0