Sol..

Gud vad det är varmt just nu. Men det är skönt tycker jag men inte när man ska gå på en åker hela dagen.
Så nu har vi tagit en paus i flyghavre plockandet och fortsätter senare. Började faktiskt kl 6 imorse. :S

Har blivit lite dålig uppdatering nu på sistone men har ju inte haft så mycket att skriva om och så har jag varitt på semester.. Men nu ska hästarna sättas igång så nu kommer nog detta igång igen..

Idag ska Lollo få komma ut på en tur och jag hoppas bara att hon inte är så pigg.. Hoppas Malin vill följa med på Emie då eftersom jag bara ska skritta och trava med Lollo och sen så tar jag ut Sjaket på en tur. Men hon kan få gå lite längre. Sjaket tycker det är så tråkigt när jag bara skrittar och travar i skogen, så därför tar jag henne själv efter dom andra 2.

Igår så skulle Malin och jag skritta ut på Sjaket och Emie så då tog jag med Lollo i ledtygel. Och hon var super duktigt som alltid. Men vi hade tänkt skritta en runda som skulle ta ungefär 20min men efter hälften fick vi lov och vända för det var så mycket broms!! Hatar bromsar och flugor dom har ingen mening i livet, bara flyger runt och  irriterar folk och djur :(


Malin och en kompis ska fixa en ny header åt oss. :D Så snart kommer våran sida se bättre ut än med den här standard designen. Men om man inte kan fixa själv så är det svårt..


Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på Tv eller nåt sånt tills det har svallnat lite så vi kan gå ut och jobba lite till..


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0