på väg hem:)

Nu har vi lämnat Skåne och är på väg hem:D Ska bli skönt att komma hem till hästarna..
Men Malin har tagit hand om dom så jag har inte varit orolig:D

Har vart och hälsat på Kitty nu på hemvägen, och hon mådde bra.. Tog lite bilder på henne...

Och ebba tog tåget från Helsingborg till Varberg och hon har iallafall kommit fram.. som tur är.. haha:D tänkt om hon hade kommit helt fel.. Så nu ska hon vara i Varberg hela denna vecka sen så på Fredag så ska jag och en kompis till Ebba åka ner till dom och då ska vi gå på Liseberg..

Har ju tagit massa bilder i helgen men det går inge bra och ladda upp dom här på bloggen när man sitter i en åkande bil i 120km/h.. Så jag får lägga in bilder ikväll när vi kommer hem..

Nu ska jag nog försöka sova bort lite av denna åk tur så de går lite snabbare, hatar verkligen resor hem till något! Känns som det tar så himla lång tid hem och att man aldrig kommer hem. Men värst är nog de sista 10milen då känns det som man aldrig kommer fram.. :S


//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0