LÅng Helg!

Nu var den här helgen slut, har haft fullt upp hela tiden så har inte hunnit med datan nåt..
Orkar inte skriva något längre inlägg nu heller, men gör de imorgon istället.

Har ju hunnit med massa iallafall, Först så var ebba och jag på bio i fredags, Eclipse var super bra!!!
Sen igår (Lördag) så var vi upp till Storbyn för att kolla på My och Salsa, det gick super bra för dom:)
Efter det så åkte vi till min lilla Snowe som är ute på foder i Heby som jag ska ta hem nu i sommar:)
Sen åkte vi vidare till Uppsala och var där i 4timmar och städade Ebbas rum och fixa kläder tills nästa vecka..
Och När vi kom hem så skulle vi upp till Nalle och longera honom , efter det så skulle jag rida Sjaket sen tvättade vi henne och gjorde henne fin tills Idag. Gick och la mig kvart över 1 och skulle gå upp halv 7.. Upp idag fixa iordning Sjaket igen sen åka till Baståsen och tävla Fälttävlan. Red Dressyren kl 10,12 och hoppningen ska ju ske inom 30 min så jag var klar med allt vid 11. Sen var det bara att vänta till Terrängen som började 14.30. Lite drygt men men,, När vi kom hem så la vi oss i poolen några timmar sen åt vi mat och sen åkte vi med Mamma till en kompis som var och tog kort idag på mig och Sjaket.. :D

Alla Reslutat får ni imorgon ! :)
Så nu är jag super trött och helt slut körd och imorgon är det jobbet som gäller... :(

Godnatt! //Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0