jobba jobba..

Plockar flyghavre för fullt nu, Men är in och tar en liten paus och försöker värma oss lite eftersom man blir mega blött ute på åkern.. :(

Tyvärr så blir det inget Avesta för Sjaket, jag vill inte riskera något och satsar på Fälttävlan i slutet av Augusti istället. Då åker jag till Botkyrka först och sen helgen efter så åker vi till Hofors :) Våran vetrinär kommer iallafall ut och kollar på Sjaket och ser om vi måste spruta henne och så får jag ett vet.intyg så jag får tillbaka pengarna.
Men Emie ska till Avesta och om hon går bra på Torsdagen så gör vi ett hästbyte tills på Fredagen i 1m klassen och åker dit på Fredagen och hoppar då oxå. :)
Eftersom Lollo hade ren gallret från fönstret i Lördags så har vi inte vågat rida henne för om hon skulle ha fått det över sig men det verkar inte så. Men våran massör hade tid idag och ska komma och kolla igenom henne iallafall så det inte är något och det blir värre om vi rider henne. Vill ju inte riskera något nu innan riks..
men jag hoppas jag kan ut och rida på henne idag. Det har ju gått så himla bra dom senaste gångerna.

Malin och Ebba ska iallafall rida Emie idag. Eller jag ska longera Emie och dom ska träna på sina sittsar och balansen. Så får vi se hur det går. Kanske kommer någon rolig bild ikväll..:D

Nu ska vi ut igen och jobba. inte kul i detta väder. :(

//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0