himlen börjar bli blå igen..

Slutade jobba för ca 1,5 timme sen.
Har legat framför Tvn och bara slappat.. Har inte så mycket att göra idag, allt är klart i stallet och jag ska bara rida en häst idag, men det tänker inte göra förns det är lite svallare ikväll typ vid 8..

Vädret såg inte så bra ur i morse men det börjar bli bätte. Nu ser man den blåa himlen igen med lite moln på bara.. :) 

Nu ska Emie ha lite sommarvila i ca 1,5-2 veckor. Ska bara ut och rida i skogen och busa massa några dagar..
Men Ebba kanske ska få vara med på payandjumpen på onsdag om det blir någon.. men då ska hon bara hoppa 50cm.

Kom på nu när jag sitter och skriver här att jag kanske ska gå och försöka fixa lite vid paddocken, skulle behöva städa lite och plocka undan lite och kanske bygga upp banan.. Det ska jag nog göra. Kameran följer nog med så det kanske kommer in några bilder senare... :)

//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0