Falsterbo..

Nu har jag, mamma och ebba kommit hem till där vi bor efter en heldag nere på Falsterbo Horse Show..
Titta på massa hoppning och tobbe larssons uppvisning och jag shopppade massa. Blev fattig nu i någon vecka..

Detta köpte jag:
Equi Theme schabrak och luva i en blå färg.
En JW Kavaj
Ett swarovski pannband
Tre jacson funktionströjor, en blå, en röd och en rosa
Ridstrumpor
Vita ridvantar

Ska ta kort på alla saker så kommer de in här imorgon.. Men nu ska vi grilla och äta. Är super hungriga!
Imorgon ska vi bara ta det lugnt nere på stranden och på kvällen ska vi åka till Danmark och gå på Bakkens tivoli med mina sysslingar :D

Har även anmält mig till en fälttävlan nu, Hofors blev det. :D


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0