..........

har inte mycket att göra just nu.. ligger och lyssnar på lite musik bara.. ska väl försöka pallra mig ut till stallet och rida Emie i regnet.
Men vert inte om jag kan sticka ut förns Ebba har ringt. Tror inte jag hinner ut innan. 

Kan ju berätta att mina kära Tretorn stövlar gick sönder i Onsdags på Pay and jumpen.. :(
Älskade ju mina stövlar. Men förhoppningvis så får jag ett par nya. Hittar ju inte kvittot men dom inne på spiltan sa att det kunde nog fixas iallfall eftersom jag köpte dom för så länge sen. Men jag hoppas då att jag får den gamla modellen och inte den nya.. Men jag får se, Har kanske hittat ett par röda på Hästnet som jag kanske vill köpa, men jag vet inte.. Så på Torsdag när jag ska tävla i Avesta så blir det mina Mountain horse stövlarna. Så nu måste jag rida i dom varje dag så dom blir lite mjukare och skönare innan dess eftersom jag bara har haft dom i 1 månad..

mina älskade tretorn...

Men nu får jag rida i min Mountain Horse stövlar istället..





//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0