Äntligen Fredag...

Äntligen Fredag och helg men den tar ju slut lika fort som den började väl.. Har massa saker att göra i helgen. Hoppas jag hinner med allt!

Idag red jag Emie iallafall i paddocken. Massa dressyrande blev det, öppna å sluta, skänkelvikningar i både skritt och trav och massa annat. Efter en halvtimme ungefär så började hon bli riktig fin och i slutet gick hon som en klocka! Hoppas hon blite ännu finare till Riks som är om 2 veckor! :)

Ebba red nalle idag och det gick bra, han var snäll och inte slängde av henne.. 
Sen fick hon rida Nalle litegrann, och det gick oxå super bra. Hon börjar hitta de rätta knapparna, så Emie går jätte fint. Och hon vågade galoppera massor. :D 

Imorgon ska vi städa i stallet och fixa hela huset eftersom mamma kommer hem på söndag.. 

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon. Lite jobbigt att man inte kan ta sovmorgon ibland eftersom hästarna ska ut. Men man har ju valt allt detta själv så lite får man ju tåla.. Men jag tycker det är rätt skönt och gå ut till hästarna på helgen för då kan man stå och mysa med dom och göra vad man känner för.. Det kan man inte på vardagarna eftersom jag jobbar så då skickar man bara ut dom i hagen och sen ser man dom inte förren efterjobbet.. 


//CAmiilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0