Vet inte...

Just nu så har jag lite skrivtorka..
Har ju inte så mycket att skriva om eftersom jag inte har några tävlingar eller träningar inbokade och sjaket har precis blivit frisk. Men jag ska nog gå in på ridsport och leta reda på någon tävling men med Sjaket får jag nog vänta ett tag eftersom jag inte vet hur lång tid det tar innan hon är igång. Men det skulle vara roligt om vi hinner komma ut på en fälttävlan innan säsongen är slut. Eftersom det gick så bra i Baståsen så vill jag komma ut på en till.. :D

Idag ska iallafall hästarna få gå lite lugnt i skogen, lite skritt och trav. Eftersom Sjaket är precis frisk och Emie gick så bra i Söndags så räcker det. Lollo ska iallafall få vila idag oxå.. Eftersom allt som hände i Söndags är rätt så mycket för en 3 åring.. Men imorgon ska jag ut med henne.

Ebba och jag var till Glada hästen idag igen och kämnade in hennes hjälm eftersom den har gått sönder.. Dom fick lov och skicka iväg den till tillverkaren så skulle dom höra av sig när dom fått något svar om vad so hände med den.


Vi har även vart och bokat resa idag. Så den 29 augusti, 1 vecka till kreta. Först skulle ju bara Ebba och jag åka men nu är det jag, min mamma, ebba och hennes mamma och lillasyster. Och det kommer bli jätte roligt och skönt att få komma iväg.. :D


//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0