Sjuk :(

idag har jag sovit till halv 11. Har inte sovit så länge under hela sommaren.. Men det är kanske inte så konstigt när man är sjuk, har lite feber och hostar nästan så jag spyr och halsen lever sitt eget liv.. Men men,, Ska väl inte klaga.. Så idag jobbar jag inte. Ska försöka bli frisk innan helgen då det händer massa grejer..

Lördag: Kalas för min mormor och morfar och fixa Emie tills på Söndagen
Söndag: Riks i Örebro med Emie och Lollo
Måndag: Förhoppningvis åker jag bort i en vecka:)


Men ska iallafall försöka rida idag fast jag är sjuk. Måste trimma massa innan Riks på Söndag..
Så dressyr i gräspaddocken blir det idag..
Emelie ska oxå rida, mer markarbete blir det för dom idag.


Imorgon är det ju pay and jump :D
Så imorgon blir det massa fix och trix..


Nu ska Emelie och jag åka till affären och handla mat..


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0