Sitter vid datorn och lyssnar på musik..

Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på lite sommar musik..
laddar inför Kreta, inte många dagar kvar nu... :)

Idag så vilade hästarna så jag har inte gjort så mycket. Efter jobbet följde jag med Therese och hämtade Edvin sen åkte vi till Granngården. För vi hade fått massa återbäring på företaget så pappa sa att vi fick använda den annars så skulle det gå till spillo. Så vi hade hela 680kr att handla för.. Så jag köpte en ny ryktlåda till Sjaket och ett nytt hoppspö eftersom jag hade av mitt på Riks när Emie vägrade.. Sen köpte Therese kattfoder till hennes katt. Och Edvin köpte glass, hehe :) Sen åkte vi hem och då gick jag ner till stallet och mockade och fixade allt så nu är det bara väntan på att ta in hästarna. Tänkte att jag skulle åka iväg till en kompis ikväll men hon behövde jobba, hon var inte så himla glad:(
Så nu är jag helt själv en Fredag kväll, tror jag ska gå ner och popa lite popcorn och lägga mig och titta på en film.

Imorgon ska vi upp rätt så tidigt eftersom vi ska till Stora Ekeby. Hoppas vi får lite fina bilder oxå:)
Är det någon som ska dit och tävla?


Sjaket -Har börjat tänka på vad det kan vara för fel på henne och jag har försökt läsa lite om lite olika skador, men det finns ju så himla många. Det kan ju inte bara vara en vanlig stukning för då tycker jag hon borde vara frisk nu eftersom hon har stått sen 21 Juli. Och eftrsom man inte hittar något fel så där och hon är inte svullen och inte varm. Det ända hon har är en jätte galla (ser det ut som) på högra farmbenet. Men vetrinär tror att allt sitter i vänster ben och hon belastar snett och får därför denna galla. Hon har ju inte ont någonstans heller. Men hon är halt. Mysko.. Har läst om gaffelbandssakada och sen skador och lite allt möjligt. Men kommer inte fram till något.. Kanske är det gaffelbandet? Gud, tänkt om det är något jätte allvarligt! Då kommer vi inte kunna göra något på jätte länge!!! Hoppas på det bästa. Det tråkiga är att Therese ska på hältutredningen måndagen när vi har åkt så jag kommer vara nere på Kreta när min flicka kanske får en diagnos. Så om det är något allvarligt så kommer jag inte  få någon jätte rolig semester då jag bara kommer att tänka på att jag vill hem till henne.
Men man måste väl hoppas på det bästa!

Vill att du ska bli frisk !!!

 

//CAmiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0