Semester!!!

Jobbet är klart för denna veckan och en skön semester vecka väntar för mig:)
Stallet är oxå klart, allt fixat tills ikväll. Hovslagaren var ut imorse s¨nu har dom fina hovar oxå.
Får se om jag hinner rida Lollo, annars tar jag henne imorgon på en liten tur och sen får hon vila hela veckan när jag är borta.

Idag fyller syster ryster år,  GRATTIS!!!!!!!!
Therese blir 26 år idag:) Så det ska vi fira ikväll med Tacos och Tårta:)
Sen ska vi titta på film på hennes nya tv och bluray spelare hon fick av sin sambo Tomas:D
 

Nu ska vi dra ner till stan och växla pengar till mig och Ebba sen ska vi till marknaden och sen åker vi hem och firar:)
Imorgon blir en lång dag med massa fix inför resan...


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0