Ridit Dressyr..

Idag blev det dressyr träning. Therese hjälpte mig med båda så det gick super bra.
Tränade på att ha stadig hand och bara rida med benen. Både Lollo och Emie var jätte fina. 
Har ju bestämt att jag ska åka på någon dressyrtävling med Emie och se vad man får för poäng, så nu ska vi hårdträna:D  

Sen när jag var klar så fick båda hoppa över vattenmattan. Lollo när den bara låg på marken och hon tyckte inte den var någe farlig alls. Hon gick över den som om hon inte gjort något annat.. sen trava och galopperade vi över den oxå :D
Skulle få över Emie oxå när den låg på marken. Så när den låg på marken brevid hindret då gick det rätt så bra å bara gå över men så fort vi la den under hindret så var den jätte läskig. men jag fick över henne några gånger.

Så imorgon ska jag hoppa Lollo i 50cm och Emie i 90cm, så emie ska få se massa titthinder.. :D


//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0