Regnar hela tiden..

Gud vad det regnar! Men smhi säger att det ska avta vid 12 och sluta vid 16.30..
Vi har ju pay and jumpen ikväll kl 6.. men banan kommer kanske vara lite blött.
Men jag och Therese ska diskutera en sak och sen kommer det nog upp ett förslag till alla som ska vara med och hoppa.. Men vi ska prata lite mer om det..

Nu ska Ebba och jag åka till Hälla idag igen.. :S Jag och mamma var ju till Hälla igår och fixade lite saker. Men då visste jag inte att jag behövde ett minne till min nya filmkamera.. Så igår när jag skulle prov filma så gick det ju bara att filma i 10 sekunder på det lila internminne som kameran hade.. Så nu ska vi åka och handla ett minne till den. Det roliga var ju att min systemkamera och min filmkamera har samma minne.. Men jag har bara ett minne till min systemkamera så jag måste ju iallafall handla ett till.

Idag har jag tänkt att ta ut och longera Sjaket, och se om hon har blivit någe bättre. Jag hoppas det iallafall. Har ju fått tagit tillbaka min anmälan till Hofors där vi skulle hoppa fälttävlan eftersom hon inte hinner bli bra tills dess :( Men vi får försöka hitta någon annan fälttävlan i september istället eftersom vi inte kommer kunna tävla något under augusti.. :(

//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0