Red Lollo imorse:)

Imorse red jag Lollo direkt när jag kom till stallet.
Mamma hade fodrat hästarna när hon åkte iväg imorse så det slapp jag göra.:)

Lollo fick ett dressyrpass i paddocken. Det gick super bra och hon lyssnade massor. Var lite busig i galoppen men hon hade ju vilat igår och så har hon börjat få havre så hon hade lite energi som behövde komma ut.. :D

Sen åkte jag, therese och edvin till stora ekeby och skulle titta på en angloarab men när vi kom dit så hade hon stryckit sig. Så vi hade åkt dit i onödan.. Men som tur tar det bara en halvtimme dit så det var inte så långt bort. Men lite synd eftersom vi hade velat se den.

Nu så håller vi på och lagar hemmagjord pizza. Så det kommer bli super gott:D


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0