packa packa packa...

Dum som jag är så packar jag nu. Ska åka ikväll hem till Ebba och sova där eftersom dom bor ca 30min från arlanda och det tar ungefär 1,5timme för oss. Så då slipper vi gå upp så tidigt,..
Men nu tror jag iallafall jag har med mig allt. Man får väl köpa saker där nere om man glömt något...

Hästarna fick iallafall komma ut tidigt idag.. Har fixat hela stallet och gjort hö för 9 dagar framåt så Therese behöver inte tänkta på det. ¨

Jag kommer sakna hästarna så himla mycket. Men det är skönt och åka bort ett tag ibland, för när man kommer hem så vill man bara vara med hästarna hela tiden.. Vinter kommer bli jobbig så det är bra om jag vilar upp mig innan.. heheh ;P

Nu ska Ebba och jag åka in till stan och fixa några grejer.. Sen vid 7-8 ikväll åker vi till Uppsala:)

Therese har lovat att blogg lite medans jag är borta, så jag hoppas hon gör det och berättar om hur det går på Måndag och allt annat som händer:)

Ebba och jag i somras,, när vi kommer hem så får ni se många bilder och filmer:)




//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0