Nu har vi tittat..

Kom precis in från stallet. Har tagit in hästarna och när vi skulle hämta dom så busade dom, och sjaket som jag inte brukar få tag på fören dom andra är fångade kom först idag och dom andra två ville inte bli fångade.. Hahha,, frihetsdressyren kanske börjar hjälpa lite..
Red inte Sjaket idag heller, känns inte som hon har helt bra ännu. Ibland så går hon ojämnt sen i nästa sekund så går hon utan anmärkning. Så vi ska ringa och boka tid hos en vetrinär i närheten så ska vi åka dit och kolla igenom henne ordentligt men röntgen och allt. Jag vill verkligen inte börja rida henne och så kanske hon blir mer skadad än vad hon var innan. Tar hellre det säkra förre de osäkra. Vi behöver ju inte skynda, vi har ju flera år framför oss.. :D
Imorgon blir det iallafall att rida både Lollo och Emie. Dressyr på båda blir det. Måste rida igenom Emie så hon blir fin och mjuk. På Lollo blir det mycket tempoväxlingar och ha en stadig rytm med fin rygg. Eftersom hon fuskar mycket.

På onsdag kommer vi allafall ha lite träning iallafall och ha som lite finare hoppträning om vi inte får mer anmälningar. Men dom som är anmälda får gärna komma och vara med. Micke kommer nog och fotar och ska prova massa nya saker.. :D Då kommer vi nog få fin fina bilder på Lollo när vi hoppar :D
Mer om hur det blir på onsdag kommer ut imorgon.

har ju vart nere hos Micke ikväll och tittat på massa bilder från Riks och allt möjligt. Hittade massa fina bilder =) Så nu ska vi åka ner någon kväll och titta på vilka vi vill ha..


Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Imorgon blir typ första dagen sen sommarlovet började som jag måste fixa hästarna själv så det kommer ju ta lite extra tid så måste gå om lite tidigare nu. Ebba har ju åkt hem eftersom hon börjar skolan på Onsdag. Men det är bara 13 dagar kvar tills vi åker:D Då hoppas jag att tessie bloggar massa och kanske Malin och Emy gäst bloggar när dom har ridit hästarna.


Det är synd om min flicka och jag vill att hon ska bli bra. Nu har det nästan gått en månad sen hon skadade sig=(
Saknar att få galoppera ute på ängarna med henne. Hon är min ögonsten och jag kommer alltid älska henne!






//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0