Nu har vi fikarast...

Nu har vi fikarast på jobbet. Plockat flyghavre fram till 2 sen så har vi vart inne i packeriet.

Efter jobbet ska Ebba och jag mocka hage.. :( inte så kul men det är sånt som man måste göra ibland..
Sen ska jag ut och longera min flicka Sjaket och Ebba ska gå med Emie och Therese ska försöka springa lite med Emie oxå.
Nu känns det lite tomt i stallet, bara 2 hästar. Vi brukar alltid ha fullt med hästar hela tiden. Men snart kommer Lollo hem igen och då ska vi träna till den 18/8 för då ska Lollo göra sin första tävling.. :)

Ikväll har jag tänkt att leta fram alla mina bilder jag har kvar på min gamla ponny Snowe (eller han är ju fortfarande min) och lägga in dom på datan och så har jag tänkt och skriva om när hur det för mig och få en ponny som 9-åring :)

Nu ska vi jobba vidare sista timmen sen är det slut för idag.
Synd att våran pool inte funkerar, annars hade jag hoppat ner i den efter jobbet.


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0