Nu är hästarna ridna..

Nu har jag och Therese ridit Lollo och Emie.
Therese skrittade bara Emie för vi skulle försöka få ett urinprov men det gick ju inte så bra... Ska prova imorgon.
Vi red upp till Kärret, där fick Lollo sträcka på sig och galoppera på ordentligt. Det tyckte hon var super roligt. Och det märktes att hon har börjat få Havre. Hon har blivit så duktigt på galoppombyten oxå, nästan lite för bra. Vilken 3 åring kan byta galopp på rakspår, åt båda hållen????? Inte många tror jag. :D

Vi provade Sjakets dressyrsadel på Lollo idag när vi kom tillbaka. Den låg rätt så bra, så när jag kommer hem har vi tänkt och åka till Strömsholm och prova hennes sadel och då tar vi med Sjakets dressyrsadel och så får vi se om den funkar. Isåfall blir vi väldigt glada, eftersom jag behöhöver ha en ordentlig dressyrsadel i vår sen när tävlingarna börjar.. Sen så kanske jag kommer att få kvala Lollisen till 4-årschampionaten:)
Älskar min syster för det. Att hon har sån tro på mig att jag klarar det. Och jag känner på mig att det kommer gå super bra:)


Nu ska jag gå och ta in hästarna snart. Sen väntar sängen tror jag. Jobb imorgon...

//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0