Klara för dagen:)

Nu är Ebba och jag klara för idag och ska gå och lägga oss, jobbet väntar imorgon
oxå..

Idag så har det regnat, åskat och blixtrat här så halv 3 fick vi lov astt stänga av maskinen, eftersom vi inte får köra när det åskar för då kan den gå sönder. :S Så vi slutade redan vid 3.
Då åkte Ebba och jag till Erikslund, vi köpte 3 skor på sko punkten och sen åkte vi till Hälla och gick in på Glada hästen. Där köpte jag en John Whitaker Luva.  Knallröd :D  Och en ny hålltagare, då våran gamla är sämst!
Efter det så åkte vi till Ikea och köpte en pall till stallet som vi ska hoppa upp på:)

Den Röda luvan som ligger först har jag i min ägo nu:) Nu är det bara ett schabrak som fattas. :)


Och denna pall från Ikea har vi köpt till Stallet. Alla har ju typ en sån. Men vi ska måla den och göra den mer personlig för vårat stall:)

Sen så har jag longerat Sjaket, hon var jätte duktig. Gick fint och lungt i båda varven. Hade även på henne longerings hjälptyglarna, vet inte vad den kallas.. Men så här ser den ut.


Den går hon jätte bra med och så får hon gå i form och höja ryggen utan ryttare på sig. Så den kommer användas mera i vinter då jag har 3 hästar och rida nästan varje dag. :)

Sjaket, Emie och Lollo :)
Som tur har vi nog våran nya lastbil då så då kommer det bli enklare för mig och åka själv till ridhuset...
Men det kommer bli roligt:)


Nu är klockan mycket och sängen väntar:) Så Godnatt och sov gott
Ska försöka fixa in lite bilder från helgen imorgon..

//Camiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0