Idag har det vart mycket..

Jaha, då var ännu en dag förbi och det känns som man inte hunnit med något alls.. :S
Jobbade ju fram till halv 5. På eftermiddagen så var vi med therese och städade på en av våra gårdar som vi ska sälja. Hade visning idag så vi behövde få klart allt innan dess. Men det fick vi och fint blev det.

Efterjobbet så gick vi in och fixade mat och sen gick vi ner till stallet.
Skulle rida 3 hästar och fixa i stallet.

Lollo fick en runda upp till Kärret i skritt och trav. hon var jätte duktig och bara gick på som ingenting.

Sjaket gjorde jag lite frihetsdressyr i paddocken med. Det gick jätte bra i början men sen så tyckte hon att gräset var godare än mitt godis.. heheh:P Men ska förska göra lite mer sånt här så kanske jag kommer kunna fånga henne i hagen, för just nu så är hon omöjlig. vet inte alls vad som har tagit åt henne. I början kom hon bara man visslade men sen Kitty åkte så har hon blivit jätte jobbig.

Emie red Ebba idag igen. Dom hade balansträning i paddocken över några bommar. Det gick jätte bra i början men i slutet slutade ebba koncentrera sig så då blev allt bara rörigt och hon lyssnade inte alls. Men först 20min var super bra:)


Imorgon ska jag Emie få gå ett dressyrpass i paddocken och Lollo ska få komma ut i skogen imorgon oxå.
Sjaket får jag se vad jag gör med. Får se hur hennes ben är imorgon.
Hon har fått en jätte galla på ena frambenet, precis som hon hade när hon var halt. Så är lite osäker på vad jag ska göra.
om det är någon som har någe bra tips hur man ska behandla gallor så kan ni få skriva till mig eller therese.
Känns nästan som vi ska åka in med henne och kolla upp vad det är, för det beter sig så konstigt. :S

Min älskling måste bli frisk snart.. Saknar att rida henne över ängarna och göra allt vi gör tillsammans.. Började gå så himla bra för oss och vi skulle ju hoppa våran 1.10cm debut men den får nog vänta tills i vår. :(

Camilla <3 Sjaket





//CAmiilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0