Hemma nu och tittar på film..

Nu är vi hemma från Sala. har varit de i en ca en timme nu..
Ligger och tittar på film för tillfället.
Vet inte vad jag ska göra idag annars. Hästarna vilar och stallet är klart.
Kanske skulle köra in hindrena från paddocken, men det är lite svårt och göra helt själv, sen skulle jag ju behöva packa inför resan, eftersom jag har fullt upp hela veckan. Så kan det vara skönt att slippa tänka på det nästa helg.. Och så vet jag om det är något som jag behöver tvätta..

Tog lite kort i Sala idag så har tänkt och lägga upp dom senare.. håller på och laddar in dom sen måste jag kolla om jag måste redigera något.. :)
 

//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0