har tråkigt..

Sitter här vid datan i mitt ny städade rum och har tråkigt..
Ska skjutsa hem Ebba snart och åka förbi Micke och titta på bilderna.

Sen ska jag ut och skritta Sjaket när jag kommer hem.
Dom andra vilar ju och hela stallet är klart och hindrena är målade. Så det finns inte så mycket att göra..

Hoppas det blir någon hoppning på onsdag, men vi har inte så många anmälningar så vi får väl se.. Kanske skulle ha den fast det inte var så många. Jag vill ju hoppa Lolli :D

Bästa Lollo!!

 

//Camiilla


Kommentarer
Postat av: Isabell

...klart ni ska ha hoppning - är ju sista gången. Vet någon som skulle bli SÅÅÅÅÅ besviken...

Ni har ordnat så bra varje gång innan. Så får du ju träna er fina häst oxå. Kram från grannstallet.

2010-08-16 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0