Fikarast:)

Nu har vi fika rast på jobbet.
Jobbar för fullt nu så man får ihop mycket pengar till resan:D

Ikväll så ska jag rida Lollo och Ebba tar nog Emie idag igen. Blir en liten tur i skogen idag igen..

Tror jag har hittat en tävling som jag vill vara med på nu iallafall.
Den 11september i Tierp. Dom har 47 klasser, 90cm, 1m, 1m och 1,10cm. Så Emie åker jag nog dit och hoppar 90cm och 1m. Och om Sjaket är startklar tills dess så får hon åka med och hoppa samma klasser. Hon brukar vara så okonsentrerad när jag hoppar 90 banor och när hon kommer upp på 1m-1.10 då börjar hon tänka och hoppar mycekt bättre, men det kan ju vara bra att börja med en 90cm nu efter skadan..

Hade ju tänkt försöka skriva lite om min första ponny och lägga in bilder på honom. Men våran skrivare har slut på färg så jag kan inte skanna in bilderna i datan. Så ska försöka få min far och åka och köpa färgpatroner..


//CAmiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0