Emie riden och Sjakets box tvättad

Nu har jag ridit Emie. Red uppe i Kärret (som vi säger), det är en stor åker uppe i skogen som ligger i träda.
Red igenom Emie lite bara så jag kände att allt kändes okei. Det kändes rätt så bra men hon var lite seg. Så hon fick galoppera och länge på sig lite så hon blev glad igen.. Efter det så var hon jätte pigg och ville inte alls jobba lika mycket som innan. Imorgon blir sista genom ridningen innan Riks. Hoppas bra att hon går bra på Söndag.

Ebba och jag har iallafall mockat ur och tvättat Sjakets box så nu ska den bara målas så är den oxå klar. Ebba fixar det imorgon och sen är det bara en box kvar. :)

Imorgon blir det mycket att fixa. Packa, tvätta, smörja och fixa Emie. Och så ska man hinna med och fira mormor och morfar i Sala halv 1. Ska oxå försöka komma i säng så tidigt som möjligt eftersom vi ska upp vid typ 5 på Söndag. :S

Nu ska Ebba och jag åka ner till stan och gå på bio och äta spicy hot.. :)


//Camiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0