äta sen rida..

Snart ska jag försöka laga någe mat och äta sen ska jag nog packa lite sen ska Therese följa med ut på Emie och jag rida Lollo. Men det får bli när det blivit lite svallare.. Värsta sommarvädret idag ju. Skulle ju ridit Emie direkt efter jobbet men det är är så himla varmt...

Sitter även och skriver på ett papper vilka låtar som jag ska ladda hem till min Ipod innan resan. Måste ju åka in till bror min och fixa fram alla låtar då jag inte har något nerladdnings program själv. Vill inte ha det pga av alla mina bilder. Tänkt om jag skulle få virus :S Då skulle jag dö igen. Eftersom jag har fått det en gång och då försvann hela mitt liv med mina ponnysar och mina bilder från 6:an till 9:an, så aldrig mer.. Men nu har ju iallafall en extern hårddisk som jag laddar ner allt jag fotar på, samma sekund dom åker in i datorn åker dom in på min externhårddisk... :)


//Camiilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0